Competencia básica 11 (CB11)
Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e dos métodos de investigación relacionados con dito campo.
Competencia básica 12 (CB12)
Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
Competencia básica 13 (CB13)
Capacidade para contribuir á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
Competencia básica 14 (CB14)
Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
Competencia básica 15 (CB15)
Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica, e coa sociedade en xeral, sobre os seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
Competencia básica 16 (CB16)
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
Capacidade 1 (CA01)
Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica.
Capacidade 2 (CA02)
Encontrar as preguntas claves que hai que responder para resolver un problema complexo.
Capacidade 3 (CA03)
Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novidosos e innovadores no seu ámbito de coñecemento.
Capacidade 4 (CA04)
Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinario.
Capacidade 5 (CA05)
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada.
Capacidade 6 (CA06)
A crítica e defensa intelectual de solucións.
Realizar unha contribución a través dunha investigación orixinal que amplíe as fronteiras do coñecemento sobre aspectos nutricionais e/ou tecnolóxicos e/ou toxicolóxicos dos alimentos, desenvolvendo un corpus sustancial, do que parte mereza a publicación referenciada a nivel nacional ou internacional.
Competencia xeral 2 (CG2)
Capacidade de integrar los coñecementos avanzados adquiridos para xestionar, liderar e deseñar actividades de investigación no campo da Calidade e Tecnoloxía dos Alimentos.
Competencia xeral 3 (CG3)
Ser capaz de desenvolver un produto alimentario ou levar a cabo un traballo de investigación aplicado no ámbito da Calidade e a Tecnoloxía Alimentaria.
Competencia xeral 4 (CG4)
Capacidade para actualizar o coñecemento, realizando unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas nos diversos aspectos da Calidade e Tecnoloxía Alimentaria, abarcando niveis máis integradores e multidisciplinares.
Aplicar os coñecementos científicos e técnicos máis avanzados adquiridos á produción e elaboración de novos alimentos.
Competencia específica 2 (CE2)
Identificar e valorar as melloras nutricionais e/ou organolépticas que supón a incorporación de novas tecnoloxías á transformación de materias primas e diseño de novos alimentos.
Competencia específica 3 (CE3)
Identificar os riscos microbiolóxicos, químicos, físicos, tecnolóxicos e nutricionais nos novos procesos de transformación de alimentos e investigar e deseñar metodoloxías específicas que minimicen estes riscos.
Competencia específica 4 (CE4)
Capacidade para investigar e aplicar a análise avanzada de alimentos e ingredientes ao control de calidade en calquer etapa da produción, almacenamento ou distribución seguindo a normativa alimentaria.
Competencia específica 5 (CE5)
Profundizar nos coñecementos e aplicacións da metodoloxía da trazabilidade alimentaria.
Desenvolver a capacidade de realizar traballos de investigación de forma autónoma, fomentando o traballo en equipo, a utilización de recursos e a aplicación dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento do programa de doutoramento.
Competencia transversal 2 (CT2)
Capacidade para recibir e transmitir información especializada en lingua inglesa na área de Calidade e Tecnoloxía Alimentaria cun nivel de competencia similar ao B1 do Consello de Europa.
Competencia transversal 3 (CT3)
Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinar.
Competencia transversal 4 (CT4)
Desenvolver as habilidades de aprendizaxe necesarias para a exposición oral dos resultados da investigación ou do deseño dun produto alimentario, e debater calquera aspecto.
Competencia transversal 5 (CT5)
Desenvolverse en situacións nas que hai pouca información específica obtendo solucións de forma crítica.